fbpx
 

ΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΟΡΘΙΟΙ. ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!

Active Standing Up

ΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΟΡΘΙΟΙ. ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!

Το να εργάζεσαι οκτώ ώρες τη μέρα καθισμένος σε ένα γραφείο δεν είναι της μόδας. Δεν μπορείς να κάθεσαι για οκτώ ώρες και δεν μπορείς να στέκεσαι για οκτώ ώρες, επομένως πρέπει να έχεις ισορροπία και κίνηση. Ο καθιστικός τρόπος ζωής και η παθητικότητα των μυών δεν είναι καλό για το μεταβολισμό σας και απλά με το να πηγαίνεις γυμναστήριο μετά από οκτώ ώρες δεν κερδίζεις κάτι.

Βάζοντας κίνηση στο ημερήσιο πρόγραμμα βελτιώνεις πολλά πράγματα στην καθημερινότητά σου και ένας από τους τρόπους να το πετύχεις είναι να εργάζεσαι όρθιος. Γι’ αυτό και τα ρυθμιζόμενα σε ύψος γραφεία αυξάνονται συνεχώς σε χώρους εργασίας. Τα γραφεία που μπορούν να αλλάξουν το ύψος τους για να διευκολύνουν τις κινήσεις των εργαζομένων και να τους επιτρέπουν να διαχωρίζουν τις ώρες στο γραφείο ανάμεσα σε περιόδους που κάθονται και σε περιόδους που είναι όρθιοι είναι της μόδας.

Η σειρά γραφείων Active είναι μία ιδανική λύση για να εργάζεστε όρθιοι και να βελτιώσετε την καθημερινότητά σας.

Φυσικά, το να εργάζεστε όρθιοι δεν είναι εντελώς καινούργια ιδέα. Ο βραβευμένος με Νόμπελ λογοτεχνίας, Έρνεστ Χέμινγκουεϊ εργαζόταν όρθιος στο γραφείο του. Επιπλέον ο Τόμας Τζέφερσον, από τους ιδρυτές των ΗΠΑ εργαζόταν όρθιος όπως και ο αυτοκράτορας της Αυστρίας, Φραντς Τζόζεφ, ενώ η λίστα περιλαμβάνει και ανθρώπους όπως ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι, ο Μπέντζαμιν Φράνκλιν, ο Κάρολος Ντίκενς, η Βιρτζίνια Γουλφ και ο Βλάντιμιρ Ναμπόκοφ.

Παρακάτω σας δίνουμε ορισμένες συμβουλές για να εκμεταλλευτείτε πλήρως το νέο τρόπο εργασίας:

  • Ενσωματώστε σιγά σιγά στη μέρα σας το να εργάζεστε όρθιοι.
  • Αρχίστε τη μέρα σας εργαζόμενοι όρθιοι και αφήστε το γραφείο σας ψηλά για την επόμενη μέρα.
  • Μείνετε όρθιοι όταν απαντάτε το τηλέφωνο. Εκμεταλλευτείτε το χρόνο για να κινείστε.
  • Όταν εργάζεστε όρθιοι μετά το μεσημεριανό, αποφεύγετε την κούραση και τη νύστα.
  • Ακούστε το σώμα σας. Αν κουραστείτε ή νιώσετε άβολα, καθήστε.
  • Αν προσέξετε ότι αποσπάται η προσοχή σας όταν κάθεστε, σηκωθείτε και κάνετε ορισμένες κινήσεις για να ξεπιαστείτε.
  • Μην είστε για πάνω από δύο ώρες στο ίδιο σημείο.
  • Φορέστε άνετα ρούχα και παπούτσια.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σκαμπό για υποστήριξη και να ακούσετε μουσική όταν είστε όρθιοι για να νιώθετε πιο άνετοι και ενεργοί.